Τι να κανεις το ηλεκτροκινητο οχημα χωρις υποδομες;

Θετικοί προς την αγορά Ηλεκτροκίνητων οχημάτων φέρεται να είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Mobility Insights Report «EVs & Sustainbility», την οποία δημοσίευσε η LeasePlan σε συνεργασία με την Ipsos, παρόλο που ακόμα υπάρχουν ανασχετικοί παράγοντες στην αγορά τους, που όμως βλέπουμε να μεταβάλλονται στο μέλλον.

Και αυτό γιατί ενώ προς το παρόν ο μεγαλύτερος παράγοντας που δηλώνουν οι Έλληνες είναι η τιμή (στο 65% των ερωτηθέντων, παρόλο που οι ελαφρύνσεις σε τέλη και η επιδότηση για την αγορά φαίνεται να τους δελεάζουν) ο δεύτερος παράγοντας θεωρούμε ότι θα αποτελέσει και το κύριο ζήτημα, ιδιαίτερα σε περιοχές σαν την δική μας, είναι οι υποδομές.

Και αυτό γιατί αφενός οι τιμές έχουν πάρει την κατιούσα, και μειώνονται συνεχώς, αφετέρου γιατί γνωρίζοντας τη χώρα μας, το δίκτυο θα μας πάρει λίγο καιρό να το φτιάξουμε παραπάνω.

Ας μην ξεχνάμε πως στην Κομοτηνή έχουμε ακόμα μόνο ένα σταθμό φόρτισης, ένα στην Ξάνθη και κανένα στην Αλεξανδρούπολη, κάτι που δείχνει πως αν αρχίσει να αυξάνεται ο αριθμός των ηλεκτρικών οχημάτων στις πόλεις, θα δημιουργηθούν προβλήματα. Στόχος της βιομηχανίας είναι η πλήρης φόρτιση των αυτοκινήτων να γίνεται σε περίπου 30 λεπτά (εξαρτάται φυσικά και από το μέγεθος της μπαταρίας, αλλά και από τον τύπο του φορτιστή), ενώ σε αυτό θα πρέπει να προστεθεί το γεγονός ότι στις χαμηλές θερμοκρασίες τα αυτοκίνητα φορτίζουν πιο αργά, ενώ και αποδίδουν λιγότερο (περίπου 20%).

Βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι ο Δήμος Κομοτηνής σχεδιάζει να βάλει φορτιστές, με χρηματοδότηση μέσω του Πράσινου Ταμείου, επειδή όμως αυτές οι χρηματοδοτήσεις καμιά φορά αργούν, αλλά και τα έργα υποδομής θα είναι σημαντικά, δεν περιμένουμε να τους δούμε άμεσα.

Και αυτό με τη σειρά του, μάλλον θα αποθαρρύνει πολλούς από το να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην περιοχή μας στο άμεσο μέλλον…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.