Τεχνη στους διαδρομους του Νοσοκομειου Αλεξανδρουπολης

Θα κοσμούνται από αντίγραφα έργων ζωγραφικής των μελών της Ένωσης Πολιτιστικών Φορέων Έβρου

Πιο ευχάριστοι θα γίνουν σύντομα οι διάδρομοι του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, μιας και σε συνεργασία με την Ένωση Πολιτιστικών Φορέων Έβρου (ΕΠΟΦΕ) σύντομα θα τους κοσμούν ψηφιακά αντίγραφα έργων ζωγραφικής των μελών της Ένωσης, φέρνοντας την τέχνη κοντά στους ασθενείς, τους συνοδούς και το προσωπικό, και δημιουργώντας μια πιο ευχάριστη ατμόσφαιρα στον χώρο της υγείας.

Όπως τόνισε ο Διοικητής του Νοσοκομείου κ. Βαγγέλης Ρούφος, με στόχο να απαλύνουν τον πόνο των συνανθρώπων τους και διαρκή επιδίωξη την όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη παραμονή ασθενών, συνοδών, επισκεπτών και προσωπικού στο Νοσοκομείο μας, οι δύο φορείς υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την υλοποίηση της δράσης που από την πρώτη στιγμή αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από όλους.

Έτσι, σε λίγο χρονικό διάστημα, θα έχουν όλοι τη δυνατότητα να απολαύσουν ψηφιακά αντίγραφα έργων ζωγράφων – μελών της ΕΠΟΦΕ που θα κοσμούν τους τοίχους των διαδρόμων του Νοσοκομείου, προσδίδοντας μια ευχάριστη νότα ελπίδας και αισιοδοξίας στο χώρο μας.

«Με ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη, ο κόσμος γίνεται καλύτερος» τονίζει ο διοικητής.

Η ιδέα, θα πρέπει να ομολογήσουμε, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, μιας και ειδικά οι διάδρομοι του Νοσοκομείου, είναι αρκετά μακριοί σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά εντελώς ουδέτεροι, και σίγουρα χρειάζονται μερικές θετικές νότες.

Ελπίζουμε δε πως η κίνηση αυτή θα εμπνεύσει και άλλους φορείς του δημοσίου να χρησιμοποιήσουν την τοπική δημιουργία για να δώσουν ένα άλλο αέρα στους χώρους τους, που συνήθως είτε είναι «γυμνοί», είτε έχουν αφίσες από την δεκαετία του ’80…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.