Στον αερα τα βιντεο προωθησης της Θρακης απο το Συνδεσμο Ξενοδοχων Θρακης

Είναι σύντομα και έχουν αρχίσει να αναρτώνται και στο fb

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρίσκονται πλέον τα μικρά βίντεο που δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο του έργου «Έξυπνες στρατηγικές μάρκετινγκ για τον τουρισμό στη διασυνοριακή περιοχή» με ακρωνύμιο SMS-CBA, το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Interreg Ελλάδας Βουλγαρίας.

Τα βίντεο, στα Ελληνικά και τα Αγγλικά, παρουσιάζει μια σειρά από αξιοθέατα της Θράκης, από τον Έβρο, τη Ροδόπη και την Ξάνθη. Μεταξύ αυτών είναι η παραλιακή ζώνη της Ροδόπης και της Ξάνθης, τα χωριά της Ορεινής Ροδόπης, και τα Θρακικά Μετέωρα, μαζί με τη Σαμοθράκη, το Βόρειο Έβρο και τον Νέστο.

Τα βίντεο είναι σύντομα, ενός λεπτού και έχουν αρχίσει να αναρτώνται και στο fb, και φανταζόμαστε πως θα χρησιμοποιηθούν και περαιτέρω για την προώθηση της περιοχής μας.

Και ενώ ό,τι γίνεται για την προώθηση της περιοχής μας είναι θετικό (και ούτως ή άλλως είναι παραδοτέα του προγράμματος) δεν μπορούμε παρά να σημειώσουμε πως η πρωτοβουλία, καθ’ όλα αξιέπαινη, δεν θα μπορέσει να φτάσει την πλήρη ανάπτυξή της, μιας και στην Περιφέρειά μας ακόμα δεν έχουμε δημιουργήσει μια ενιαία βάση, ώστε όλες οι προσπάθειες να γίνονται προς την ίδια κατεύθυνση.

Αυτό υποτίθεται πως θα αλλάξει ο νέος Οργανισμός Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού στην Περιφέρεια ΑΜΘ (DMO), ο οποίος όμως ενώ δημιουργήθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο, ακόμα βρίσκεται στα σπάργανα, και περιμένουμε και αλλαγές σε αυτόν τώρα που θα αλλάξει η διοίκηση της ΠΑΜΘ.

Με την νέα προγραμματική περίοδο να έχει ξεκινήσει -εκτός και αν βρούμε τα πατήματά μας γρήγορα- θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα μια χαμένη πενταετία, μιας και οι προτάσεις πρέπει σιγά σιγά να κατατεθούν και δεν υπάρχει ένας μπούσουλας.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα βίντεο του Τουριστικού Συνδέσμου για τον Νέστο, μιας και ανάλογο βίντεο, μικρότερης διάρκειας, υπάρχει και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του τουριστικού ισοτρόπου της ΠΑΜΘ, που δημιουργήθηκε μέσω του προγράμματος προώθησης της περιφέρειας (μέσω ΕΣΠΑ).

Είναι κρίμα, όταν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι, να μην μεγιστοποιείται η διάθεσή τους, ώστε και να φτάσουμε σε περισσότερους ανθρώπους, αλλά και να προβάλλουμε με καλύτερο τρόπο τις διάφορες περιοχές της ΑΜΘ.

Μπορείτε να δείτε τα βίντεο του Συνδέσμου εδώ: https://www.youtube.com/@thracehotelscom/videos

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.