Rebranding και στο Υπερταμειο

Τη μετονομασία του σε «Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο» ανακοίνωση ο υπουργός Οικονομικών

Η πολιτική είναι σήμερα ίσως το μεγαλύτερο «εργαστήριο» διαστρέβλωσης εννοιών. Γι’ αυτό και οι πολίτες είναι ολοένα και πιο ολιγόπιστοι και επιφυλακτικοί απέναντι στα λεγόμενα των πολιτικών.

Πόσες και πόσες φορές ακούσαμε από τους πολιτικούς μας για ανάπτυξη, στήριξη των ευάλωτων, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας μέχρι που ήρθε η πραγματικότητα να διαψεύσει τις όποιες προσδοκίες.

Κι αν αυτή η διάψευση συνοδεύεται από απογοήτευση, αποσταστασιοποίηση, ή και κατακραυγή, κανένα πρόβλημα! Το πολιτικό μάρκετινγκ μας έχει συστήσει πλέον για τα καλά την έννοια του “rebranding”.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ενός τέτοιου rebranding είναι αυτό που επιχειρεί να κάνει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης ανακοινώνοντας τη μετονομασία του Υπερταμείου σε «Εθνικό Αναπτυξιακό Ταμείο».

Μάλιστα δεν δίστασε να παρουσιάσει την εν λόγω μετονομασία ως μια κίνηση με «ισχυρό συμβολισμό και σαφή στρατηγική στόχευση».

Για τα τι εστί Υπερταμείο, νομίζουμε ότι δεν χρειάζεται να πούμε και πολλά. Ούτε για το πώς πέρασε σε μια νύχτα η δημόσια περιουσία στα χέρια του και πως τελικά ξεπουλήθηκε ή απαξιώθηκε.

Φαίνεται πως τώρα που επιτέλεσε το ρόλο του ήρθε η ώρα να αλλάξει «πίστα» και να συμβάλει κι αυτό στην αναζήτηση του ιερού δισκοπότηρου τούτης της χώρας, την ανάπτυξη. Το ποιοι θα ωφεληθούν βέβαια από το rebranding το ξέρουμε ήδη… αυτοί που φτιάχνουν card visit, ταμπέλες και λογότυπα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.