Οταν υπαρχει θεληση, βρισκεται δρομος

Αποφέρει καρπούς η τουριστική προβολή στην Καβάλα

Στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων της σύμπραξης Καβάλας Θάσου για την τουριστική προβολή προχώρησαν την Τρίτη το Επιμελητήριο Καβάλας, η Ένωση Ξενοδόχων Καβάλας και Θάσου, η Fraport, η Aegean η Marketing in Greece, και ως νέος εταίρος ο ΕΟΤ, ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια συστηματική παρουσίαση των τουριστικών σημείων και την προσέλκυση τουριστών στην  περιοχής τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τους, συνολικά μέχρι σήμερα έχουν δημιουργηθεί 11 travel video, περισσότερες από 150 φωτογραφίες, 11 ταξιδιωτικά αφιερώματα στο discovergreece.com και προώθηση του συνολικού περιεχομένου με ψηφιακές καμπάνιες προβολής. Αξιοσημείωτο είναι το ψηφιακό αποτύπωμα των δράσεων με reach 10 εκατ. και 1.5 εκατ. video views. Επιπλέον, έχουν υλοποιηθεί 15 δημοσιογραφικά ταξίδια από τις αγορές – στόχους των προορισμών με εκπροσώπους από διεθνή ΜΜΕ, έχοντας επιτύχει περισσότερα από 40 δημοσιεύματα.

Οι συντελεστές τόνισαν στην παρουσίαση πως από την πρώτη στιγμή πίστεψαν σε αυτή την ένωση δυνάμεων, και είναι πλέον πολύ ικανοποιημένοι και αισιόδοξοι, συνεχίζοντας  δυναμικά, αυτή την Σύμπραξη, με την προσθήκη μάλιστα του Δήμου Θάσου και του Δήμου Καβάλας.

Αυτές οι κινήσεις, ιδιαίτερα όσο αφορά στις συνεργασίες και τις συμπράξεις, είναι πολύ θετικές, και θα έπρεπε να αποτελούν και παράδειγμα για άλλες, λιγότερο αναπτυγμένες τουριστικά περιοχές, που χρειάζονται περισσότερο την προβολή, και θα έχει και πολλαπλάσια αποτελέσματα για αυτές.

Μία από αυτές είναι και η Ροδόπη, όπου δυστυχώς, και για, ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, πολιτικούς λόγους, δεν έχουμε καταφέρει να έχουμε συνεργασίες μεταξύ φορέων, με αποτέλεσμα οι όποιες προσπάθειες ή να αλληλοεπικαλύπτονται, ή να είναι αποσπασματικές.

Για αυτό, επειδή θα ακούσουμε πολλά φέτος για την ανάπτυξη της περιοχής και τις δυνατότητες της στον τουρισμό, ας αναζητήσουν οι φορείς ένα πλαίσιο συνεργασίας, και δράσεων που θα έχουν μια κατεύθυνση, μια ελάχιστη βάση επάνω στην οποία μπορεί να αναπτυχθεί η δυναμική της περιοχής.

Και για να προλάβουμε και κάποιους, δεν χρειάζονται Fraport και Aegean, συνεργασία χρειάζεται…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.