Με τον Γενικο Γραμματεα Θρησκευματων συναντηθηκε η ΔΕΜΠ Κομοτηνης

Συζητήθηκαν μεταξύ άλλων ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση και την προστασία της μουσουλμανικής περιουσίας

Στις 23 Ιουνίου 2026 ο κ. Σελίμ Ισά και ο κ. Ριτβάν Εμίν, εκ μέρους της ΔΕΜΠ Κομοτηνής βρέθηκαν στην Αθήνα όπου είχαν  συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων, κ. Γεώργιο Καλαντζή, στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν τη μουσουλμανική Μειονότητα της Θράκης, καθώς και θέματα που σχετίζονται με τη διαχείριση και την προστασία της μουσουλμανικής περιουσίας.

Η συζήτηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.