Ευχες απο τη Μητροπολη στους μουσουλμανους συντοπιτες για το Σεκερ Μπαιραμ

Επ’ αγαθώ της ειρηνικής συμβίωσης και της ευημερίας της Θράκης

Τις ευχές της στους μουσουλμάνους συμπολίτες απέστειλε η Μητρόπολη Μαρωνείας και Κομοτηνής.

Η Μητρόπολη εύχεται συγκεκριμένα με την ευκαιρία της εορτής του Σεκέρ Μπαϊράμ σε όλους τους Μουσουλμάνους συντοπίτες μας υγεία και προκοπή επ’ αγαθώ της ειρηνικής συμβίωσης και της ευημερίας της Θράκης

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.