Διπλη ταριφα για τα διοδια

Απαρατήρητα

400 εκ. ευρώ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει στο Ελληνικό κράτος η δημιουργία των ηλεκτρονικών-δορυφορικών διοδίων για τον διαγωνισμό των οποίων πραγματοποιήθηκε η κατάθεση εκδήλωσης ενδιαφέροντος την Τετάρτη.
 
Ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης είχε διαβεβαιώσει πως τα ηλεκτρονικά διόδια στην Εγνατία, που είναι και ο πρώτος δρόμος όπου θα εφαρμοστούν, θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2018, αλλά όπως φαίνεται το πράγμα, θα ξεκινήσουν το 2020 και βλέπουμε.
 
Αυτό από μόνο του δεν είναι περίεργο, μιας και η δημιουργία ενός τέτοιου μηχανισμού πρακτικά από μηδενική βάση δεν είναι εύκολη, πόσο μάλλον όταν η προετοιμασία που έχει γίνει από το Ελληνικό κράτος είναι συνήθως… ελλιπής, οπότε και δύο χρόνια για την υλοποίηση ακούγονται και λίγα.
 
Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι η δημιουργία των διοδίων αυτών θα πληρωθεί από το ελληνικό κράτος, δηλαδή τους Έλληνες πολίτες, την ώρα που η Εγνατία οδεύει στην ιδιωτικοποίηση.
 
Την ίδια ώρα, παρόλο που βρισκόμαστε σε διαδικασία δημιουργίας ηλεκτρονικών διοδίων, προχωρά η δημιουργία μετωπικών διοδίων σε αρκετά σημεία της Εγνατίας.
 
Και αυτό δημιουργεί το ερώτημα, του αν όλη αυτή η διαδικασία γίνεται στα σοβαρά, ή απλά προχωρά για να λέμε ότι κάτι κάνουμε.
 
Γιατί, αφήνοντας στην άκρη το θέμα της ορθότητα ή όχι της ιδιωτικοποίησης, ο ιδιώτης που θα πάρει την Εγνατία, τι ακριβώς θα επενδύσει, όταν το μόνο που θα κάνει είναι να πληρώσει το αντίτιμό της; Τα μετωπικά διόδια θα τα έχουν χτίσει μέχρι να ιδιωτικοποιηθεί, και αργά η γρήγορα το Ελληνικό κράτος θα του φτιάξει και τα ηλεκτρονικά διόδια, οπότε δεν μένει και πολλά να κάνει, από το να μαζεύει τα διόδια και να συντηρεί τους δρόμους.
 
Τουλάχιστον όταν δόθηκαν τα αεροδρόμια, η εταιρεία δεσμεύτηκε για τον εκσυγχρονισμό τους… Κ.Μ.
 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.