Αγιασμος και δεηση για την ανομβρια στη Γενισεα Ξανθης

Από τον Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθεωρίου

Αγιασμό και δέηση για την ανομβρία τέλεσε ο Μητροπολίτης Ξάνθης κ. Παντελεήμων την Πέμπτη 24 Μαρτίου στη Γενισέα.

Όπως τόνισε σε σχετική ανακοίνωσή του ο Σεβασμιώτατος, είναι κοινή διαπίστωση όλων ότι η περιοχή πλήττεται από παρατεταμένη ανομβρία που είναι συνέπεια της κλιματικής αλλαγής, η οποία δεν είναι μία μελλοντική απειλή, αλλά είναι ήδη παρούσα.

Αγρότες, παραγωγοί, κτηνοτρόφοι αλλά και ο κάθε άνθρωπος στέκεται με ανησυχία απέναντι στην απειλή της ανομβρίας, για αυτό και η Ιερά Μητρόπολή την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025 και ώρα 16:00 στον Ιερό Ναό Υπαπαντής του Κυρίου Γενισέας, τέλεσε  Αγιασμό και ανέπεμψε Δέηση προς τον Ύψιστο για «όμβρους ειρηνικούς», εκδηλώνοντας την πίστη και την εμπιστοσύνη τους στην Πρόνοια του Θεού.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.