Gaz el yakıyor, Trakya bu yıl odun yakacak
Isınma amaçlı kullanılan akaryakıtın (mazot/gaz) bu yıl 1,20’den satılmaya başlanacağı duyumları Ksanthi’de (İskeçe) endişe ve hareketliliğe yol açtı.
Yerel basına yansıyan ve azınlıkça’nın da aktardığı haberlere göre birçok vatandaş bu kış ısınma yöntemini değiştiriyor. Gaz fiyatlarının el yakması beklendiği için odun sobası, şömine, odunla çalışan kalorifer sitemi veya pelet ile ısınma sistemleri Ksanthililerin başlıca tercihleri arasında olmaya başladı.
Ne var ki odun piyasasında da bu yıl fiyatlarda artış gözlemleniyor. Oduncularda bu yıl yeterli miktarda odun olmadığı ifade edilirken, odunun metreküpü 65 cent’ten veya yaklaşık bir ton odun 120-130 euro arası değişen fiyatlardan alıcı buluyor.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
