Genç işsizlere 400 evro para veriliyor

Çalışma Bakanı Efi Ahçioglu 18-24 yaş aralığındaki genç işsizlere “gençlik dayanışması” adı altında 400 evro prim verileceğini açıkladı.
Bir kereye mahsus olmak üzere verilecek olan gençlik dayanışması priminin Ekim ayından itibaren OAED’in işsizler kütüğüne kayıtlı olan ancak işsizlik maaşı almayan 18-24 yaş aralığındaki gençlere dağıtılacağı belirtildi.
Hak sahiplerinin Çarşamba gününe kadar OAED’in resmi internet sitesine girerek iletişim bilgilerini ve yardım parasının yatırılacak banka hesap bilgilerini güncellemeleri gerekiyor.

Çalışma Bakanı, azınlıkça’daki habere göre, bu prim için yaklaşık 20 milyon evro ödenek ayrıldığını ve ödemelerin yıl sonuna kadar yapılacağını söyledi.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.