Ουρες χιλιομετρων ξανα στον κομβο του καθετου αξονα της Νυμφαιας

Με την τροχαία να βρίσκεται στο σημείο για να διευθετήσει την κυκλοφορία

Επέστρεψαν οι εικόνες μποτιλιαρίσματος το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στον κόμβο του κάθετου άξονα της Νυμφαίας με την Εθνική οδό και την έξοδο της Εγνατίας Οδού, με ουρές χιλιομέτρων κυρίως στην κάθοδο από το Βουλγαρία.

Για την ρύθμιση της κυκλοφορίας έφτασε η Αστυνομία στο σημείο, όπως είχε γίνει πολλές φορές και πέρυσι, με σκοπό να αποσυμφορηθεί όσο το δυνατόν η κατάσταση.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.