Παρουσιαση του εργου των Ομιλων του 3ου Πειραματικου ΓΕΛ Κομοτηνης
Το 3ο Πειραματικό ΓΕΛ Κομοτηνής σας προσκαλεί στην παρουσίαση του έργου των Ομίλων Δημιουργικότητας & Καινοτομίας για το σχολικό έτος 2025–2026.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Μαΐου 2026, στις 11:00 π.μ., στην Αίθουσα Εκδηλώσεων «Μελίνα Μερκούρη» (Φιλίππου 33).
Οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις δράσεις και τα αποτελέσματα της δουλειάς τους στους Ομίλους Μαθηματικών, Οικο-χημικών Ερευνητών, Προγραμματισμού & Ρομποτικής, Φιλαναγνωσίας και Ψηφιακής Επεξεργασίας (Digital Art).
«Σας περιμένουμε να γνωρίσετε από κοντά τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την καινοτόμο σκέψη των μαθητών μας!» αναφέρει το σχολείο σε μήνυμά του.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
