Στις εκδηλωσεις για τον Πολιουχο της Θηβας οι Μητροπολιτες Ξανθης και Κομοτηνης

Ακολούθησε επίσκεψη στο Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού του νομού

Στις λατρευτικές εκδηλώσεις για τον Πολιούχο της πόλης της Θήβας, συμμετείχαν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Ξάνθης και Περιθεωρίου κ. Παντελεήμων και Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ιεράς Μητρόπολης Ξάνθης, η συμμετοχή τους έγινε κατόπιν πρόσκλησης του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Θηβών κ. Γεωργίου.

Μετά τις λατρευτικές εκδηλώσεις, οι δύο Μητροπολίτες επισκέφθηκαν τη στρατιωτική μονάδα στο Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού Θήβας, όπου, όπως αναφέρεται, είχαν υπηρετήσει και οι δύο.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.