Βολει Γυναικων: Για μια ακομα νικη η ΑΕ Κομοτηνης

Κόντρα στον ΑΟ Ορεστιάδας

Επιστροφή στη δράση για το Γυναικείο Τμήμα Βόλεϊ της Αθλητικής Ένωσης Κομοτηνής που το Σάββατο 17 Ιανουαρίου υποδέχεται στις 14:00 τον Αθλητικό Όμιλο Ορεστιάδας με στόχο τη διεύρυνση του αήττητου σερί από την έναρξη του πρωταθλήματος.

Τα κορίτσια του Κώστα Δεληγιαννίδη δείχνουν έτοιμα για να διεκδικήσουν την υπέρβαση, την άνοδο δηλαδή στην Α2, που είναι αποτέλεσμα της σκληρής καθημερινής δουλειάς που γίνεται στις τάξεις των «Κιτρινόμαυρων».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.