Μια ενδιαφερουσα προταση για την τουριστικη προβολη της περιοχης

Την εγκατάσταση τουριστικών περιπτέρων στις πύλες εισόδου πρότεινε ο Α. Αρουτσίδης

Μία πρόταση είχε να καταθέσει ο executive σεφ κ. Αναστάσιος Αρουτσίδης κατά τη διάρκεια της συνομιλίας μας για τον απολογισμό του Φεστιβάλ Γαστρονομίας στον Ίασμο.

Μιλώντας για τον ρόλο της γαστρονομίας στην προσπάθεια ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής ο κ. Αρουτσίδης έκανε μια νύξη για την ενίσχυση της προβολής τουριστικής προβολής της περιοχές στις πύλες εισόδου που βρίσκονται στην επικράτειά της.

Όπως είπε, η Περιφέρεια θα μπορούσε να διερευνήσει την πιθανότητα να εγκαταστήσει τουριστικά περίπτερα στις πύλες εισόδου ώστε οι επισκέπτες να ενημερώνονται με την είσοδο στη χώρα μας για τα διάφορά σημεία ενδιαφέροντος.

Ενδιαφέρουσα πρόταση, αν μη τι άλλο…

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.