Ανακαινιστηκε το Πρεσβυτεριο στον Ιερο Ναο Αγιου Γεωργιου Παμφορου

Εγκαίνια από τον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής

Την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου ο Σεβασμιώτατος ιερούργησε στον Ιερό Ενοριακό Ναό Αγίου Γεωργίου Παμφόρου και μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας μετέβη στο προσφάτως ανακαινισμένο Πρεσβυτέριο εντός του αύλειου χώρου της Εκκλησίας, όπου τέλεσε την ακολουθία του Αγιασμού προκειμένου να παραδοθεί στους Ενορίτες.

Ο Σεβασμιώτατος εξήρε τον Εφημέριο της Ενορίας για το ενδιαφέρον του για την Ενορία του, την προσωπική εργασία και επίβλεψη των έργων για το αίσιο πέρας του Πρεσβυτερίου και ευχήθηκε σε όλους τον άνωθεν φωτισμό, υγεία, δύναμη και κάθε καλό στη ζωή τους.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.