«Μην τρωτε τα Χριστουγεννιατικα δεντρα»
Όπως όλος ο κόσμος έτσι και εμείς διαβάζουμε καθημερινά δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, ειδήσεων στο διαδίκτυο, εμπλουτίζοντας αν μη τι άλλο την «γνώση» μας για τον κόσμο.
Πάνω σε ένα τέτοιο, εντυπωσιακά παράξενο, γεγονός πέσαμε διαβάζοντας ένα ρεπορτάζ των Times – μεταφερόμενο στα ελληνικά από το Protagon – σύμφωνα με το οποίο οι αρχές του Βελγίου και συγκεκριμένα η υπηρεσία ασφάλειας τροφίμων του Βελγίου εξέδωσε προειδοποιητική ανακοίνωση ώστε οι πολίτες να μην τρώνε (!) το χριστουγεννιάτικο δέντρο τους.
Μάλιστα ο συντάκτης του άρθρου υπενθυμίζει πως οι Σκανδιναβοί χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια τα έλατα στη μαγειρική τους, μεταξύ άλλων και ως μια «πράσινη» τακτική ανακύκλωσής τους, για να εξηγήσει ωστόσο πως οι Βελγικές αρχές προχώρησαν στην ομολογουμένως ασυνήθιστη προειδοποίηση μετά από αναφορές σε συγκεκριμένο ιστότοπο που έγραφε ότι τα χριστουγεννιάτικα δέντρα είναι ασφαλή για κατανάλωση.
Η εκπρόσωπος της Βελγικής αρχής έσπευσε να ξεκαθαρίσει πως «τα χριστουγεννιάτικα δέντρα δεν ανήκουν στην τροφική αλυσίδα, σημειώνοντας ότι η χρήση φυτοφαρμάκων σε αυτά είναι υψηλότερη από τα όρια που επιβάλλονται για τα τρόφιμα, υπογραμμίζοντας πως «τα δέντρα που προέρχονται από την άγρια φύση στη Σκανδιναβία είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από τα δέντρα που καλλιεργούνται εδώ».
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
