Ρεκορ 132 συμμετοχων στην 2η ψαρευτικη συναντηση Ερασιτεχνων παρακτιων αλιεων στο Φαναρι
τα ψάρια που πιάστηκαν δωρήθηκαν στο γηροκομείο Ξάνθης
Με μεγάλη συμμετοχή και πολύ ενθουσιασμό έλαβε χώρα το πρωί της Κυριακής 8 Δεκεμβρίου η 2η ψαρευτική συνάντηση Ερασιτεχνών παράκτιων αλιέων στην παραλία του Φαναρίου και της Αρωγής, με αλιείς από όλη την Περιφέρεια να προσέρχονται για να μάθουν τεχνικές, αλλά και να διαγωνιστούν.
Οι συμμετοχές έφτασαν τις 132, και με τον καιρό να βοηθά την διαδικασία, έγιναν εκπαιδεύσεις στο πέταγμα του καλαμιού. Γενικότερα όμως αποτέλεσε μια ευκαιρία για τους λάτρεις του ψαρέματος να συναντηθούν, και να κάνουν αυτό που αγαπούν, με τα ψάρια που πιάστηκαν κατά τη διάρκεια της ημέρας να δωρίζονται στο γηροκομείο Ξάνθης.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
