Πανω απο 400 αθλητες στην Κομοτηνη για το Διασυλλογικο Κυπελλο Ζιου Ζιτσου Θρακης
Ασφυκτικά γεμάτο ήταν το κλειστό γυμναστήριο του 1ου ΓΕΛ Κομοτηνής, με πάνω από 400 αθλητές από όλη τη χώρα να προσέρχονται για να συμμετάσχουν στο Διασυλλογικό Κύπελλο Ζίου Ζίτσου Θράκης που έλαβε χώρα την Κυριακή 24 Νοεμβρίου.
Στο χώρο του γυμναστηρίου δημιουργήθηκαν 4 αγωνιστικοί χώροι, με τους αθλητές να παίρνουν την σειρά τους ξεκινώντας από τους πολύ μικρούς αθλητές.
Οι αθλητές, από τις μικρότερες ηλικίες μέχρι τους μεγαλύτερους, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στους αγώνες, με τους φίλους και τους γονείς να γεμίζουν ασφυκτικά τις κερκίδες του γηπέδου για να παρακολουθήσουν τους αγώνες, που διοργάνωσε φέτος ο Πανθρακικός Α.Σ ΖΙΟΥ-ΖΙΤΣΟΥ Κομοτηνής.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
