«Το νου σου οταν οδηγεις, προστατευσε την ζωη»
Για δέκατη φορά η Αλεξανδρούπολη φιλοξένησε την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου αγώνα Run Greece. Ο παραλιακός και οι γύροι δρόμοι της πόλης γέμισαν από περισσότερους από χίλιους δρομείς κάθε ηλικίας που έσπευσαν να λάβουν μέρος στη διοργάνωση.
Ένα από τα στιγμιότυπα που τράβηξε το ενδιαφέρον ήταν η συμμετοχή των ανθρώπων της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας που έστειλαν το μήνυμα ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.
Φορώντας μπλουζάκια που έγραφαν «Το νου σου όταν οδηγείς, προστάτευσε την ζωή» τα στελέχη της Διεύθυνσης προσπάθησαν με αυτόν τον τρόπο να ευαισθητοποιήσουν το κοινό στην προσπάθεια να κάνουμε τους δρόμους μας ασφαλέστερους.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
