Δημος Κομοτηνης: Γιορταζουμε τηρωντας τα υγειονομικα μετρα
Έκκληση από το Δήμαρχο Γιάννη Γκαράνη ενόψει της Καθαράς Δευτέρας
Ο Δήμαρχος Κομοτηνής, Ιωάννης Γκαράνης, απευθύνει έκκληση στις συνδημότισσες και στους συνδημότες του εν όψει της Καθαράς Δευτέρας να τηρήσουν με προσοχή και με αυστηρότητα όλα τα ενδεδειγμένα υγειονομικά μέτρα.
Να εορτάσουν με σύνεση την ημέρα, αποφεύγοντας, όμως, τον συνωστισμό και τη συγκέντρωση σε μέρη, όπου θα συνυπάρχουν πολλοί άνθρωποι. Τέλος, τονίζει ότι: «Ο πολύμηνος εγκλεισμός και περιορισμός είναι δεδομένο ότι έχει επιφέρει την κόπωση όλων μας, όμως, οφείλουμε να επιδείξουμε υψηλό αίσθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης και σ’ αυτήν την κρίσιμη μάχη κατά του θανατηφόρου ιού».
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
