Οχι περιορισμους

Είναι προφανές ότι τα όσα έχουν γίνει τελευταία στον χώρο του Τύπου σχετικά με την υπόθεση της τρομοκρατίας δεν μπορούν να οδηγήσουν σε γενικευμένα μέτρα καταστολής και περιορισμού της ελευθερίας του Τύπου. Ορθά δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ, ότι οι παρεκτροπές δεν μπορούν να διευθετηθούν με περιοριστικά μέτρα. Ο πολίτης προστατεύεται από το νόμο, όταν ο Τύπος παρανομήσει. Αλλά επιτέλους δεν ευθύνονται οι αστυνομικοί που σηκώνουν προκλητικά το κεφάλι ενός υπόδικου ή ενός κατηγορούμενου, στις τηλεοπτικές κάμερες; Για αυτό, όπως και για την σπουδή κάποιων μέσων τηλεοπτικών, πρέπει να πληρώσει σύμπας ο Τύπος; Για όσες αθλιότητες έχουν συμβεί εσχάτως από συγκεκριμένους δημοσιογράφους και μέσα, είναι δυνατόν να επωμισθεί το κόστος όλος ο Τύπος; Επιτέλους, κάποιοι συγκεκριμένοι έδωσαν στο Κράτος και στην εξουσία αυτό που πάντα επιζητά, το άλλοθι για να περιορίσει τον Τύπο. Αλλά η καταστολή δεν λύνει το πρόβλημα, ούτε οι γενικές εισαγγελικές απαγορεύσεις. Επί δέκα ολόκληρα χρόνια κανείς εκ των υπευθύνων δεν πλήρωσε για την μη τήρηση του νόμου για την προστασία της προσωπικότητας. Και σήμερα η εισαγγελική απαγόρευση επιχειρεί να βάλει τάξη στο χάος. Το χάος, για το οποίο δεν ευθύνεται η πλειονότητα των μέσων. Αλλά δυστυχώς το άλλοθι δόθηκε. Αυτή είναι η ντροπή,

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.