Η Ροδοπη εστειλε μηνυμα στον κ. Καραμανλη

Τόσο η υπερνομαρχία Έβρου – Ροδόπης, όσο και γενικά οι δήμοι του Νομού Ροδόπης, δεν πήραν το μήνυμα που έστειλε ο κύριος Καραμανλής. Αντίθετα, έστειλαν το δικό τους μήνυμα στη Ρηγίλλης. Σε κάθε περίπτωση, τόσο η εκλογή από την πρώτη Κυριακή του συνδυασμού που υποστηριζόταν από το ΠΑΣΟΚ και τον ΣΥΝ στην υπερνομαρχία, όσο και το υψηλό ποσοστό την «Νέας Πορείας», που άγγιξε την επανεκλογή της από την πρώτη Κυριακή, μαρτυρούν ότι οι πολίτες της περιοχής επέλεξαν σχήματα και πολιτικές οι οποίες μπορούν να είναι παραγωγικές για τον τόπο. Η προσπάθεια άκρατης κομματικοποίησης των εκλογών που επεχείρησε ο κ. Καραμανλής δεν βρήκε ανταπόκριση στην περιοχή. Ταυτόχρονα, από ό,τι φαίνεται και από τα αποτελέσματα σε όλη τη χώρα, η μετωπική σύγκρουση που επεχείρησε η Νέα Δημοκρατία, δεν έφερε τα προσδοκώμενα για αυτήν αποτελέσματα. Η προεκλογική τακτική της Νέας Δημοκρατίας ήταν μονόπλευρη και στατική. Ταυτόχρονα απέβη και λανθασμένη, όσον αφορά στα της Αυτοδιοίκησης ζητούμενα. Άλλωστε, αν χάσει και την υπερνομαρχία Αθηνών – Πειραιώς, τότε και οι συνολικές πολιτικές εντυπώσεις θα είναι εις βάρος της. Η περιοχή μας δείχνει τ δρόμο και, όσον αφορά στο Δήμο Κομοτηνής, οι πολίτες θα αναδείξουν στην επαναληπτική εκλογή την «Νέα Πορεία» και πάλι στη διοίκηση του Δήμου.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.