Ποτε;

Αναμφίβολα οι εκλογές της Αυτοδιοίκησης, ιδία δε του δεύτερου βαθμού, έχουν πολιτικά μηνύματα και υποσημειούμενα. Αναμφίβολα η ψήφος του συνόλου του εκλογικού σώματος είναι το πλέον ανεπιτήδευτο «γκάλοπ». Αλλά για ποιο πράγμα επιτέλους; Πότε τα πολιτικά κόμματα θα αφήσουν στην άκρη τον υποκριτικό μανδύα του λόγου τους για την Αυτοδιοίκηση και θα μιλήσουν ως πρέπει για το θεσμό; Πότε η κεντρική εξουσία θα καταλάβει ότι ισχυρή αυτοδιοίκηση είναι ασφαλιστική δικλείδα για την ίδια την ομαλή λειτουργία του κράτους; Πότε οι επιτελείς των κομμάτων θα εννοήσουν ότι εκείνο που ενδιαφέρει δεν είναι αν θα βαφτεί πράσινος ή γαλάζιος ο χάρτης της χώρας το βράδυ των εκλογών, αλλά αν εκλέχτηκαν άνθρωποι εξαιρετικοί που μπορούν να υπηρετήσουν το θεσμό; Έχει παράδοση η χώρα και σε δύσκολους καιρούς τη θεραπεία του κοινού, δηλαδή την ύπαρξη των κοινοτήτων. Ατυχώς στα χρόνια του ύστερου ελεύθερου βίου οι εκλογές της Αυτοδιοίκησης με ευθύνη των κομμάτων μετατράπηκαν σε ένα «μπρα ντε φερ». Δυστυχώς για τον θεσμό περιδιαβαίνουν πρωτοκλασάτα στελέχη των κομμάτων για να μας πείσουν ότι πρέπει να ψηφίσουμε τους υποψηφίους που το κόμμα υπέδειξε. Αλλά επιτέλους, πότε η Αυτοδιοίκηση θα απελευθερωθεί από την μέγγενη των κομματικών επιτελείων;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.