Ειναι σαφες…

… ότι κανείς δεν μπορεί να χλευάζει τους νεκρούς. Είναι σαφές ότι τα συνθήματα μίας μειοψηφίας που χλεύαζε τους νεκρούς, όπως τον Παύλο Μπακογιάννη, είναι καταδικαστέα και απαράδεκτα από κάθε άποψη. Τρομώδης η ιδέα για το τι θα συνέβαινε ποτέ αν οι φωνάζοντες αυτά τα συνθήματα είχαν την εξουσία. Όσο σαφή όμως είναι αυτά, άλλο τόσο σαφές είναι και το δικαίωμα πολιτών να διαμαρτύρονται εναντίον της τρομολαγνείας των τελευταίων ημερών. Είναι πολιτικά και ηθικά άδικο να ισοπεδώνονται όλοι και όλες, επειδή οι ανεγκέφαλοι χτύπησαν. Είναι άδικο και προκλητικό πράκτορες και υμνητές της χούντας να γίνονται σήμερα τιμητές των πάντων. Είναι προσβλητικό αυτοί που υπηρέτησαν ή ανέχτηκαν τη χούντα σήμερα να εμφανίζονται με τον μανδύα του Κάτωνα. Ατυχώς τα πράγματα έχουν φύγει από το μέτρο και βεβαίως οι ανεγκέφαλοι αυτοί ας γνωρίζουν ότι το να χτυπάς δημοσιογράφους ή εφημερίδες είναι το χειρότερο που μπορείς να κάνεις. Είναι, επίσης, άδικο σήμερα να λιθοβολείται το “Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα”, ένας κοινωνικός χώρος που επί σειρά ετών υπηρέτησε και εξακολουθεί να υπηρετεί τις αρχές της αλληλεγγύης και του ανθρωπισμού. Είναι άδικο και προκλητικό συνάμα τεχνηέντως τα φαντάσματα του μαύρου παρελθόντος να επιχειρούν την ενοχοποίηση ιδεολογίας και κοινωνικής παράταξης. Ορθώς είχε σημειώσει ο πρωθυπουργός ότι η τρομοκρατία δεν είναι σήριαλ. Ατυχώς αυτό δεν γίνεται κατανοητό από εκείνους που θα έπρεπε πρώτοι να το καταλάβουν. Και δυστυχώς τις συνέπειες θα τις βρούμε μπροστά μας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.