Η επισκεψη Παπανδρεου
Ο Υπουργός των Εξωτερικών κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στη Θράκη έδωσε έμφαση στο θέμα της ισονομίας και της ισοπολιτείας. Η διαβεβαίωση αυτή του κ. Υπουργού έχει την αξία της, δεδομένου ότι αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια στην περιοχή, όσον αφορά στους όρους ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας, αλλά και της μειονότητας. Ο κ. Γεώργιος Παπανδρέου υπέμνησε το αυτονόητο για μία δημοκρατική κοινωνία, ότι η διασφάλιση των συνθηκών ανάπτυξης και βελτίωσης όλων των πολιτών αποτελεί sine qua non αρχή. Το αυτονόητο, που έπρεπε να περάσουν πολλά χρόνια για να γίνει κατανοητό. Οι πολίτες της μειονότητας άκουσαν με ικανοποίηση τις δεσμεύσεις του κ. Υπουργού, σχετικά με τη συνέχιση της ίδιας πολιτικής. Είναι ανάγκη, πλέον, να εξαλειφθούν και οι τελευταίες ενστάσεις για την πολιτική της κοινωνικής συνοχής. Η νέα γενιά της μειονότητας έχει το δικαίωμα και την απαίτηση να ζήσει πολύ καλύτερα απ’ ό,τι οι παλαιότερες γενιές. Και ο κ. Παπανδρέου φαίνεται ότι ενστερνίστηκε αυτή την άποψη. Διότι ένας τόπος που δεν εξασφαλίζει την προκοπή όλων των ανθρώπων του είναι καταδικασμένος στη μιζέρια. Σε κάθε περίπτωση οι δεσμεύσεις του κ. Υπουργού είναι θετικές και, βεβαίως, στα εκκρεμή ζητήματα η τοπική κοινωνία περιμένει υλοποίηση των δεσμεύσεων.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
