Απεργια και «καματος»

«Δεν απεργήσαμε γιατί δεν θέλουμε να καταπονούμε τους εργάτες. Στις 24 Απριλίου θα πάμε στο Γενικό Συμβούλιο για να πάρουμε απόφαση για μια μεγάλη απεργία» Παντελής Μαγαλιός πρόεδρος Εργατικού Κέντρου Κομοτηνής

Καινοφανής και παράδοξη η δικαιολογία του προέδρου του Εργατικού Κέντρου, για την μη συμμετοχή στην απεργία. Θα έπρεπε να την στείλει και στα ιταλικά συνδικάτα, ώστε και εκείνα να προφυλαχθούν από την κόπωση. Θα έπρεπε επίσης να αποσταλεί αυτή η δήλωση και στις 20 ομοσπονδίες και στα 45 εργατικά κέντρα που συμμετείχαν στην απεργία. Διότι ειλικρινώς δεν γνωρίζουμε κανέναν «άκοπο» αγώνα. Δεν γνωρίζουμε καμιά απεργία που να μην έχει κόστος. Είναι γνωστό όμως ότι η εργατική τάξη ό,τι κέρδισε το κέρδισε με σύγκρουση και διεκδίκηση. Προσχηματική καθ’όλα η δικαιολογία για προετοιμασία της επόμενης απεργιακής κινητοποίησης. Θα ήταν πιο ευθύ να έλεγε ο πρόεδρος ότι διαφωνεί πολιτικά με την συγκεκριμένη απεργία. Τέτοιου είδους δηλώσεις μάλλον υπονομεύουν το κύρος του προέδρου αλλά και του Εργατικού Κέντρου, παρά το ενισχύουν. Ο κύριος πρόεδρος μπορεί να πληροφορηθεί από τον ελληνικό και διεθνή τύπο την δέλτο των μεγάλων απεργιακών κινητοποιήσεων τόσο στην Ιταλία όσο και στην Γερμανία. Μέσα σε 15 μόλις ημέρες οι Ιταλοί εργαζόμενοι κατέβασαν τα ρολά με ποσοστά που άγγιξαν το 100% και ετοιμάζουν νέα πανιταλική απεργία. Το ίδιο και οι Γερμανοί. Είναι προφανές ότι ο κάματος εκεί είναι μικρότερος σε σχέση με τα ενθάδε δεδομένα όπως τα αντιλαμβάνεται το Εργατικό Κέντρο Κομοτηνής διά της δηλώσεως του προέδρου του.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.