In memoriam

Σύμφωνα με την έκθεση της Επιτροπής για την προστασία των Δημοσιογράφων το 2001 ήταν μία κακή χρονιά για τους λειτουργούς του Τύπου. 37 λειτουργοί του Τύπου έχασαν την ζωή τους την ώρα του καθήκοντος και 118 φυλακίστηκαν. Την ίδια στιγμή η ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε μετά το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου ήταν δύσκολη για τους ανθρώπους του Τύπου. Ο «Παρατηρητής» αφιερώνει την σημερινή «Γνώμη» στους δημοσιογράφους που έχασαν την ζωή τους την στιγμή που προσπαθούσαν να ενημερώσουν τους πολίτες. Ζητά επίσης την αποφυλάκιση όλων των δημοσιογράφων που κρατούνται στις φυλακές, καταγγέλλει με τον πλέον σαφή τρόπο τα βασανιστήρια σε βάρος των δημοσιογράφων, όπως βεβαίως και εναντίον οποιουδήποτε, και ζητά να παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα τα οποία θα καθιστούν την εργασία των δημοσιογράφων ασφαλή. Κάθε πλήγμα εναντίον δημοσιογράφου είναι πλήγμα στην υπέρτατη και δημοκρατική αξία της ενημέρωσης, είναι πλήγμα στην ελευθερία του Τύπου. Είναι γεγονός ότι σε πολλά κράτη της γης οι δημοσιογράφοι κάνουν την δουλειά τους κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, αλλά ακόμη και στα πλέον προηγμένα κράτη η εξουσία πάντα προσπαθεί να βάλει «τρικλοποδιές» στο έργο των δημοσιογράφων. Το 2001 ήταν λοιπόν μία κακή χρονιά για τον Τύπο. Το ζήτημα είναι να παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα τα οποία, στο τέλος του 2002, θα κάνουν τους ανθρώπους του Τύπου να ανασάνουν με ανακούφιση. Επιπροσθέτως, αλληλεγγύη εκφράζεται από την στήλη αυτή σε όλους τους απεργούς των κεντρικών Μέσων και ανυπερθέτως στηρίζεται ο αγώνας των απεργών συντακτών. Είθε το 2002 να είναι καλύτερο από κάθε άποψη για τον χώρο του Τύπου και κατ’ επέκτασιν για το αναφαίρετο δικαίωμα της ενημέρωσης.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.