Οι ευθυνες του νεου διοικητη

Ανέλαβε καθήκοντα ο νέος διοικητής του Σισμανογλείου Νοσοκομείου Κομοτηνής. Φειδωλός υπήρξε στις δηλώσεις του. Καλείται ο νέος διοικητής να πετύχει εκεί που πολλοί απέτυχαν. Καλείται να ανεβάσει το επίπεδο της παρεχόμενης υγειονομικής περίθαλψης, πράγμα όντως δύσκολο. Αναμένει και δικαίως η τοπική κοινωνία πολλά από τον κ. Παπατσαρουχά και βεβαίως γνωρίζει και ο ίδιος ότι χρονικά περιθώρια δεν υπάρχουν. Η κυβέρνηση έχει δεσμευτεί έναντι του ελληνικού λαού για αναβάθμιση του Ε.Σ.Υ. Επιπροσθέτως έχει δεσμευτεί ότι τα χρήματα του ελληνικού λαού θα πιάσουν τόπο. Και ειλικρινώς τα χρήματα είναι πολλά. Ο νέος διοικητής δεν έχει την πολυτέλεια του χαμένου χρόνου. Είναι γνωστές οι αιτίες του προβλήματος που ταλανίζει το Σισμανόγλειο. Ας ρωτήσει και ας μάθει ο νέος διοικητής, και επιτέλους ας παρέμβει. Διότι δίκαιος θα είναι και ο θυμός των πολιτών. Θα πρέπει να δράσει καίρια ώστε να εξαλειφθούν οι πηγές της κακοδαιμονίας του Νοσοκομείου ώστε οι πολίτες του Νομού Ροδόπης να έχουν την περίθαλψη που τους αξίζει. Είναι γνωστό ότι στο Σισμανόγλειο υπάρχουν και φραξιονισμοί αλλά και ιδιοτελή συμφέροντα. Είναι γνωστά στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ. Ας στηριχτεί ο νέος διοικητής στους εργαζόμενους, ας απαιτήσει προσωπικό τόσο στο ιατρικό όσο και στο νοσηλευτικό προσωπικό και ας αφουγκραστεί και το αίτημα της κοινωνίας που δεν είναι άλλο παρά παροχή υγειονομικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών. Άλλωστε γι’ αυτό πληρώνει. Καλή επιτυχία λοιπόν κ.Παπατσαρούχα στο δύσκολο έργο σας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.