Και παλι το Ασφαλιστικο

Τα όσα προσφάτως δήλωσε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας Ν.Χριστοδουλάκης, αλλά και ο Ανάπτυξης Άκης Τσοχατζόπουλος, πιστοποιούν ότι η κυβέρνηση ετοιμάζεται να δώσει το φιλέτο της ασφάλισης στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες. Άλλωστε δεν είναι καθόλου τυχαία η έκφραση ευχαριστιών εκ μέρους του κ.Κοντομηνά προέδρου του κλάδου των ασφαλειών, ο οποίος έκανε λόγο για «ιστορικές ημέρες». Άμεση ήταν η αρνητική αντίδραση του προέδρου της Γ.Σ.Ε.Ε. στα διαφαινόμενα σχέδια της κυβέρνησης. Είναι τοις πάσι γνωστό ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες εποφθαλμιούν τα αποθεματικά των ταμείων και φιλοδοξούν να διαχειριστούν εκείνες τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, ακόμα και στον δεύτερο πυλώνα του ασφαλιστικού συστήματος που θα προκύψει. Αλλά η κυβέρνηση δεν έμαθε τίποτε από το Βατερλώ του παρελθόντος έτους και ετοιμάζει προτάσεις που προσκρούουν στην καθολική άρνηση των εργαζομένων; Ο αρμόδιος Υπουργός Δ.Ρέππας ζητά πόρους και ο της Οικονομίας αρνείται. Αλλά το μέγα ζητούμενο για το νέο Ασφαλιστικό είναι βεβαίως και η διασφάλιση της κρατικής συμμετοχής. Μήπως το κράτος ετοιμάζεται να εκχωρήσει στις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες τμήμα των ιδικών του υποχρεώσεων και ευθυνών; Aν ετοιμάζεται για κάτι τέτοιο, τότε θα περιμένει και ένα δεύτερο Βατερλώ την κυβέρνηση. Γιατί το Ασφαλιστικό δεν είναι ένα συντεχνιακό ζήτημα, αφορά στο σύνολο της κοινωνίας. Πότε θα γίνει επιτέλους αυτό αντιληπτό;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.