«Να σταματησει η ταλαιπωρια των πολιτων»
Με αυτόν τον κοφτό τρόπο ζήτησε ο Πρωθυπουργός το τέλος της ταλαιπωρίας του πολίτη κατά την διάρκεια της ομιλίας του στο συμβούλιο των περιφερειαρχών. Κατέστησε υπεύθυνους για αυτό τους περιφερειάρχες. Είναι γεγονός που καταγράφεται άλλωστε σε όλες τις δημοσκοπήσεις, πως η κυβέρνηση πάσχει στο θέμα της περίφημης καθημερινότητας του πολίτη. Με λίγα λόγια πάσχει όσον αφορά στην συμπεριφορά της διοίκησης προς τον πολίτη. Γνωρίζει, άλλωστε, ο Κώστας Σημίτης ότι αν δεν λυθούν σοβαρά ζητήματα, όπως της Υγείας ή εν γένει της Διοίκησης, τότε το ΠΑΣΟΚ θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά στην τύχη του στις επόμενες εκλογές. Οι πολίτες διαμαρτύρονται και δικαίως για την ποιότητα των προσφερόμενων από το κράτος υπηρεσιών. Απέχει πολύ η Ελλάδα από το να θεωρηθεί ένα σοβαρό κράτος πρόνοιας, ένα κράτος που σέβεται τον πολίτη και μοχθεί για την επίλυση των προβλημάτων του. Οι περιφερειάρχες επωμίζονται μεγάλη ευθύνη και θα κριθούν από την προσφορά στο ζήτημα αυτό. Επιτέλους κάποτε και η Ελλάδα πρέπει να αποκτήσει μία διοίκηση που θα αντιμετωπίζει τον πολίτη ως πολίτη και όχι ως υπήκοο. Αλλά το πρόβλημα δεν είναι τεχνικό αλλά πολιτικό. Θέλει η πολιτική εξουσία διοίκηση υπηρέτη του πολίτη ή θέλει μία διοίκηση που θα εφαρμόζει το διαίρει και βασίλευε κατά το δοκούν; Επιπροσθέτως, το ψαλίδισμα του νόμου Πεπονή μάλλον αρνητική εξέλιξη είναι. Μπορούν να γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις και όχι απόπειρα σταδιακής ακύρωσής του. Γιατί τελικώς η καθημερινότητα του πολίτη, οι ανάγκες του και ό,τι δηλαδή συναπαρτίζει το ευ ζην είναι θέματα πολιτικά και όχι τεχνικά.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
