Αυξησεις κατω απο τον πληθωρισμο

Η εισοδηματική πολιτική του δημόσιου τομέα παραδοσιακά αποτελεί και την πυξίδα για τις αυξήσεις στις αποδοχές των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα. Η κυβέρνηση μονομερώς, χωρίς την προβλεπόμενη διαπραγμάτευση, ανακοίνωσε αυξήσεις οι οποίες κινούνται κάτω από τα επίπεδα του τρέχοντος πληθωρισμού. Συνεχίζεται έτσι η σφιχτή περιοριστική οικονομική πολιτική η οποία δεν άλλαξε καθόλου παρά την είσοδο της χώρας στην Ο.Ν.Ε. Οι Έλληνες εργαζόμενοι τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα βλέπουν τις αποδοχές τους να μένουν καθηλωμένες και το όραμα για την πραγματική κοινωνική σύγκλιση να αδυνατίζει. Την ίδια στιγμή που οι μεγάλες εταιρείες της χώρας ανακοινώνουν κερδοφορίες, την ίδια στιγμή που σε πολλούς τόνους επαναλαμβάνεται από πολλούς παράγοντες της κυβέρνησης, ότι το κοινωνικό κράτος είναι ο επιδιωκόμενος στόχος, την ίδια στιγμή ανακοινώνονται και « αυξήσεις » κάτω από τον πληθωρισμό. Σε κάθε περίπτωση αυτό αποτελεί ειρωνεία. Και είναι απορίας άξιον το πώς συμβιβάζεται αυτή η περιοριστική πολιτική με τον λόγο περί κοινωνικού κράτους. Ο μέσος μισθός του δημοσίου υπαλλήλου είναι μόλις 900 ευρώ, την ίδια στιγμή που στην Γερμανία ο μέσος μισθός υπερβαίνει τα 2000 ευρώ. Τα ίδια πάνω κάτω, όσον αφορά στην απόκλιση, ισχύουν και για τον ιδιωτικό τομέα. Οι εργαζόμενοι διεκδικούν το μερίδιο του εθνικού πλούτου που τους αναλογεί. Άλλωστε σε αυτούς κατά τα ρηθέντα από την κυβέρνηση, οφείλεται εν πολλοίς η είσοδος της χώρας στην Ο.Ν.Ε. Επιτέλους, αποδώστε στους εργαζόμενους αυτά που τους πρέπουν και τους αξίζουν.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.