Ποιος τους εμποδιζει;
Τον τελευταίο καιρό φαινόμενα παραλυσίας και εσωστρέφειας άρχισαν πάλι να κάνουν έντονη την επανεμφάνισή τους στο χώρο της κυβέρνησης. Τα «συντροφικά μαχαιρώματα» και η «διαδοχολογία» καλά κρατούν με αποτέλεσμα ο πρωθυπουργός να δηλώνει το αυτονόητο: «η κυβέρνηση πρέπει να δουλέψει και θα κριθούμε από το έργο μας». Αλλά αλήθεια ποιος τους εμποδίζει να δουλέψουν; Ποιος τους εμπδίζει να παράγουν έργο και να τηρήσουν τις προεκλογικές τους δεσμεύσεις; Eσχάτως μάλιστα άρχισαν να κυκλοφορούν σενάρια στον Τύπο, ότι «διαπλεκόμενα» τα οποία δεν εξυπηρετήθηκαν αρχίζουν την επιχείρηση αλλαγής του πολιτικού σκηνικού. Το ερώτημα πάλι σαφές, αν μία κυβέρνηση κάνει καλά την δουλειά της και λύνει τα προβλήματα που απασχολούν τους πολίτες, ποια διαπλεκόμενα μπορούν να την ρίξουν; Η δικαιολογία των «διαπλεκομένων» εφευρέθηκε από τον Κ.Μητσοτάκη, για να εξηγηθεί η πτώση της κυβέρνησής του το 1993. Ατυχώς όμως για τον ίδιο και την παράταξή του, η αποτυχία της διακυβέρνησης ήταν παταγώδης. Η ήττα ήρθε γιατί ο λαός είχε στην κυριολεξία απαυδήσει. Μια κύβερνηση συντονισμένη με πολιτική σοβαρή και όραμα, μια κυβέρνηση αποτελεσματική δεν φοβάται κανέναν διαπλεκόμενο μεγιστάνα. Ασκεί την πολιτική της και δεν είναι ευάλωτη σε πιέσεις εξωθεσμικές. Επί της ουσίας, κανείς δεν εμποδίζει την κυβέρνηση να δουλέψει αποτελεσματικά. Την απάντηση όμως πρέπει να την δώσει η ίδια η κυβέρνηση. Ποιος νομίζει ότι την εμποδίζει;
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
