To El Clasico «επιασε φωτια»

Σχεδόν δύο δεκαετίες κλείνουν φέτος οι Μπλε, από τότε που εμφανίστηκαν στην ελληνική μουσική σκηνή, ανατρέποντας τα μέχρι τότε δεδομένα, με τον ιδιαίτερο ήχο τους και την μοναδική αισθητική τους, και το γιορτάζουν με μια unplugged περιοδεία στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό το συγκρότημα που έχει αγαπηθεί με πάθος από μεγάλο μέρος των φαν αυτής της μουσικής έκανε μια στάση και στην πόλη της Κομοτηνής και συγκεκριμένα στο Cafe-Bar & more “Εl Clasico”, οχτώ ολόκληρα χρόνια μετά την τελευταία τους επίσκεψη στην πόλη μας.

 

Εκατοντάδες πετυχημένες συναυλίες, χρυσά και πλατινένια albums και πολλά ραδιοφωνικά hits που όλοι έχουμε αγαπήσει και ακούγονται με διαχρονική συνέχεια, έχουν καθιερώσει πλέον τους Μπλε ως ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά συγκροτήματα. Αυτό απέδειξαν στο έπακρο σε όσους είχαν την τύχη να επισκεφτούν το “El clasico” το βράδυ του Σαββάτου και να γίνουν κοινωνοί σε ένα μουσικό ταξίδι στη μέχρι σήμερα πορεία του συγκροτήματος.

 

«Είναι αναζωογονητικό να ταξιδεύεις για συναυλίες»

 

Ενθουσιασμένη για την επιστροφή της μετά από χρόνια στην Κομοτηνή, δήλωσε η Τζώρτζια Κεφαλά, η «ιδιαίτερη» τραγουδίστρια των Μπλε, συνομιλώντας με το Θάνο Βαφειάδη και τη Σοφία Τριανταφυλλίδου στη διάρκεια της εκπομπής «τέχνης και Πολιτισμού Γωνία» στο Ράδιο Παρατηρητής 94fm. Η Τζώρτζια δήλωσε φανατική των συναυλιών, καθώς αγαπά τα ταξίδια, τις εναλλαγές, τις πόλεις και τους καινούριους ανθρώπους. «Το έχω συνηθίσει τόσο πολύ αυτό στη ζωή που, παρόλο που ακούγεται κουραστικό για κάποιον που δεν το κάνει συχνά, νομίζω ότι είναι το ίδιο αναζωογονητικό», ανέφερε.

 

«Παρόλο που κάνουμε unplugged το live μας βγαίνει πολύ δυνατό ενεργειακά, κάτι που απορρέει και από εμάς τους ίδιους»

 

Το συγκρότημα επιχειρεί για πρώτη φορά φέτος να προσεγγίσει τα τραγούδια που ερμηνεύει στο πλαίσιο συναυλιών με έναν διαφορετικό unplugged τρόπο κάτι που τελικά ενθουσίασε και τους ίδιους αλλά και το κοινό. Μάλιστα, η Τζώρτζια επεσήμανε ότι απολαμβάνουν περισσότερο την unplugged έκδοση, ύστερα από πολλά χρόνια full band εμφανίσεων. Ακόμη, με αυτόν τον τρόπο δόθηκε στους Μπλε η ευκαιρία να ερμηνεύσουν διασκευές ξένων κομματιών που αγαπούν και ίσως δε θα παρουσίαζαν τόσο ενδιαφέρον με ένα κλασσικό ροκ άκουσμα. Επιπρόσθετα, είχαν την δυνατότητα να πουν τα δικά τους κομμάτια με τελείως διαφορετική προσέγγιση. «Παρόλο που κάνουμε unplugged το live μας βγαίνει πολύ δυνατό ενεργειακά, κάτι που απορρέει και από εμάς τους ίδιους. Παίζουμε πάλι σε ψηλές στροφές με διαφορετικό τρόπο», ανέφερε.

 

«Στόχος μας δεν ήταν ξεκάθαρα τα λεφτά και είμαστε έτοιμοι για ενδεχόμενη αποτυχία και ύφεση»

 

Αναφορικά με τα δεκαεννέα χρόνια που έχουν ζήσει μαζί οι Μπλε η Τζώρτζια Κεφαλά ανέφερε ότι οι καλές και οι ωραίες στιγμές ήταν πάρα πολλές. «Έχουμε γίνει μια οικογένεια και ζούμε πολλά πράγματα. Δυσάρεστες καταστάσεις, διαφωνίες, υπέροχα πράγματα πάνω και κάτω απ τη σκηνή. Είναι μια ωραία συγκομιδή εμπειριών όλο αυτό», τόνισε η καλλιτέχνης επισημαίνοντας ότι υπάρχει μια σειρά στοιχείων που τους κράτησε δεμένους και αυτά είναι «αρχικά ότι είμαστε πολύ ξεκάθαροι όλα αυτά τα χρόνια ο ένας απέναντι στον άλλο, με συγκεκριμένους ρόλους και χωρίς να επεμβαίνουμε δυναμικά ο ένας στη δουλειά του άλλου. Δεύτερον, στόχος μας δεν ήταν ξεκάθαρα τα λεφτά και είμαστε έτοιμοι για ενδεχόμενη αποτυχία και ύφεση. Ακόμη, μουσικά δεν είμαστε ίδιοι αλλά με ένα περίεργο τρόπο προσθέτουμε ο ένας στον άλλο και βγαίνει ένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα».

 

«Η δισκογραφία στο διαδίκτυο είναι μια τελείως καινούρια γη για εμάς τους παλιούς καλλιτέχνες»

 

Οι Μπλε πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησαν ένα digital single με το κομμάτι «Φίλα με στο στόμα», ενώ παράλληλα αυτό τον καιρό δουλεύουν το νέο τους προσωπικό δίσκο, σχεδόν δέκα χρόνια μετά τον τελευταίο. Έχει συγκεντρωθεί όλο το υλικό και τώρα δουλεύεται σε επίπεδο παραγωγής. Όσον αφορά σε αυτή τη νέα μορφή που έχει πάρει η μουσική βιομηχανία με τη σημαντική συμμετοχή του διαδικτύου η Τζώρτζια Κεφαλά διευκρίνισε ότι «είναι μια τελείως καινούρια γη για εμάς τους παλιούς καλλιτέχνες. Ένας εντελώς καινούριος τρόπος να κινούνται τα πράγματα, ο οποίος, όπως όλα, έχει θετικά και αρνητικά. Θετικό είναι η γρήγορη πρόσβαση του ακροατή με εύκολο και φθηνό τρόπο. Το αρνητικό είναι ότι έπαψε να υπάρχει η φυσική μορφή, καθώς δεν υπάρχουν πλέον τα άλμπουμ. Εμένα μου αρέσει να κρατώ το έργο του καλλιτέχνη στα χέρια μου. Η ζωή, όμως, έτσι είναι. Αλλάζει κι εξελίσσεται κι εμείς ακολουθούμε από πίσω. Ξεκινά μια νέα πραγματικότητα που έχει ενδιαφέρον».

 

«Είναι έτοιμα καινούρια πράγματα και μια νέα γλώσσα επικοινωνίας που δεν έχει πάρει μορφή ακόμα»

 

Η Τζώρτζια παρατήρησε ότι υπάρχει σήμερα μια μεγάλη ανθρωπιστική κρίση, η οποία δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τους καλλιτέχνες. Συγκεκριμένα «υπάρχει ανθρώπινη κρίση και δεν ξέρουμε σε ποιο σημείο να στραφούμε. Έχουμε καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά αλλά δεν ξέρω προς ποιο δρόμο να τραβήξουμε. Αυτό επηρεάζει και τους καλλιτέχνες και καθρεφτίζεται στη δουλειά μας. Είναι έτοιμα καινούρια πράγματα και μια νέα γλώσσα επικοινωνίας που δεν έχει πάρει μορφή ακόμα».

 

«Εκτινάσσεται στα ύψη η συναυλία όταν ο άνθρωπος χαλαρώσει, αφεθεί και παραδοθεί στον καλλιτέχνη και τα ακούσματα»

 

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το συγκρότημα διατήρησε καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς μια εξαιρετική επαφή με το κοινό, το οποίο τους αποθέωσε. Στη συνέντευξή της η Τζώρτζια είχε δηλώσει ότι οι Μπλε απολαμβάνουν τόσο το κοινό που είναι αποφασισμένο να ακούσει με προσοχή και να επηρεαστεί από το συγκρότημα, όσο και το κοινό που επικοινωνεί μαζί του και οδηγείται στην «έκσταση», ενώ το καλύτερο για την ίδια είναι να ξεκινά μια συναυλία από το πρώτο στάδιο και να οδηγείται στο δεύτερο αυτό στάδιο της «γιορτής». «Εμείς οι έλληνες αγαπάμε τη “διονυσιακή” γιορτή. Θέλουμε να συμμετέχουμε και να διασκεδάζουμε. Αυτό είναι ωραίο στοιχείο γιατί γίνεται ανταλλαγή ενέργειας και ψυχικής πληροφορίας. Εκτινάσσεται στα ύψη η συναυλία όταν ο άνθρωπος χαλαρώσει, αφεθεί και παραδοθεί στον καλλιτέχνη και τα ακούσματα», ανέφερε η ίδια επιλέγοντας.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.