Πανελλαδικές 2019: «Σωστά» θέματα σε αποκατάσταση των παρελθoυσών αστοχιών τα θέματα των Μαθηματικών

11.06.2019 09:55

Νατάσσα Βαφειάδου

Στην σωστή κατανομή των θεμάτων αλλά και την απαιτούμενη σωστή «υποδομή» των μαθητών προέκρινε ο μαθηματικός του Φροντιστηρίου «Πολυδύναμο» Ανέστης Στρατιάδης

Δείτε περισσότερα στο: http://www.paratiritis-news.gr/

Τέλος στις αστοχίες των προηγούμενων δύο ετών έδωσε χθες η αρμόδια για τα θέματα του πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος των Μαθηματικών επιτροπή, στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι των ομάδων Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.
 
Επιλέγοντας θέματα «σωστά» που κάλυπταν το σύνολο της διδαχθείσας ύλης αλλά και θέματα που απαιτούσαν μαθητές με σωστή υποδομή και βάσεις. Το γεγονός αυτό υπογράμμισε μιλώντας στον «ΠτΘ» και ο μαθηματικός και συνιδιοκτήτης του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Πολυδύναμο» κ. Ανέστης Στρατιάδης ο οποίος εμφανίστηκε εμφανώς ευχαριστημένος από την φετινή επιλογή θεμάτων.
 
Όπως εξήγησε «τα φετινά θέματα ήταν πολύ σωστά, είχαν την σωστή κατανομή και προσπάθησαν να καλύψουν  -μετά από δύο κατά τη γνώμη μου αποτυχημένων ετών - το σύνολο της ύλης». Σύμφωνα με τον ίδιο τα θέματα στα οποία κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι ήταν θέματα κλιμακούμενης δυσκολίας, αλλά «σωστά» για όσους  είχαν κάνει την απαιτούμενη διαδικασία και γι’ αυτούς που «κατέχουν» όπως υπογράμμισε τα μαθηματικά. « Αυτό σημαίνει ότι ένας μαθητής πρέπει να έχει μια επαφή με τα μαθηματικά από την Α΄ Λυκείου σίγουρα, για να μην πω από το γυμνάσιο, για να μπορέσει να έχει αφομοιώσει και να έχει κατανοήσει την ύλη αυτή, και κατ’ επέκταση να μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτά τα θέματα» εξήγησε ο ίδιος επισημαίνοντας πως σε αντίθεση με τα μαθήματα των αρχαίων και της έκθεσης στα μαθηματικά δεν υπήρχαν «καινοτομίες» ως προς την επιλογή των θεμάτων καθώς όπως ανακοινώθηκε πριν από τρεις ημέρες η ύλη του μαθήματος θα παραμείνει ακριβώς η ίδια, με την ύλη επί της οποίας εξετάστηκαν οι φετινοί υποψήφιοι.  
 
Ο κ. Στρατιάδης εξήγησε πως υπήρχε μία επιπλέον δυσκολία στο δεύτερο θέμα των ερωτήσεων, το οποίο ενδεχομένως δυσκόλεψε τους μαθητές, επισημαίνοντας ωστόσο πως ακόμα και αν κάποιος δεν κατάφερε να το απαντήσει θα μπορούσε κάλλιστα να καλύψει τις «χαμένες» μονάδες από το τρίτο και το τέταρτο ερώτημα.
 
«Τα αποτελέσματα που θα έχουμε γι' αυτό το μάθημα από τους μαθητές, θα φανούν στο επόμενο διάστημα, αλλά σίγουρα βοηθούν στη σωστή αξιολόγηση των μαθητών» υπογράμμισε ο ίδιος προκρίνοντας, εν είδει συμβουλής και για όσους θα ακολουθήσουν, το χτίσιμο της σωστής υποδομής στο μάθημα των μαθηματικών από τα πρώτα βήματα της σχολικής τους σταδιοδρομίας.

ΓΝΩΜΕΣ

DUTH CORNER

Magazine