Εντυπωσιακα ψηφιακα εργα στο 9ο Μαθητικο Φεστιβαλ Ψηφιακης Δημιουργιας

Μαθητές και μαθήτριες από πόλεις της ΑΜΘ βρέθηκαν στην Κομοτηνή με αφορμή το μαθητικό φεστιβάλ - Στόχος η αξιοποίηση της τεχνολογίας και όχι απλά η χρήση της

Στην Κομοτηνή πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 12 Απριλίου το 9ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στις εγκαταστάσεις του 1ου ΓΕΛ και του 2ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής. 
 
Στόχος των διοργανωτών αποτέλεσε η παροχή κινήτρων στους μαθητές έτσι ώστε να  αναδειχθεί και να ενισχυθεί η δημιουργικότητα τους σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής, παρουσιάζοντας τα ψηφιακά έργα τους σε συμμαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και την ευρύτερη κοινωνία.
 

Στο πλαίσιο του Μαθητικού Φεστιβάλ δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές όλων των βαθμίδων να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που δημιούργησαν στο πλαίσιο μαθημάτων Πληροφορικής, σχολικών δραστηριοτήτων ή στο πλαίσιο κάποιου διαθεματικού/διεπιστημονικού σχεδίου συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.
 
Το φεστιβάλ διεξήχθη παράλληλα σε 16 πόλεις της Ελλάδας: Ηράκλειο, Άγιο Νικόλαο, Αγρίνιο, Βόλο, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Καρπενήσι,  Καστοριά, Κομοτηνή, Λάρισα, Μυτιλήνη, Πάτρα, Πύργο Ηλείας, Τρίκαλα, Τρίπολη και Χανιά.
 
Με αφορμή το φεστιβάλ βρέθηκαν στην πόλη της Κομοτηνής μαθητές και μαθήτριες από το Διδυμότειχο, το Τυχερό, την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη και τη Δράμα, προκειμένου να παρουσιάσουν τα ψηφιακά τους έργα και να έρθουν σε επαφή με άλλες δημιουργίες.
 

Κατά την διάρκεια του φεστιβάλ υλοποιήθηκαν εργαστήρια για μαθητές και συγκεκριμένα Εργαστήριο Arduino από τον εκπαιδευτικό φυσικών επιστημών του 2ου ΕΠΑΛ Κομοτηνής κ. Ιωάννη Μαλαμίδη, εργαστήριο Machine Learning από τον εκπαιδευτικό πληροφορικής του Εσπερινού ΕΠΑΛ Κομοτηνής κ. Δημήτρη Δημακόπουλο και Εργαστήριο Augmented Reality από τον εκπαιδευτικό πληροφορικής της ΔΔΕ Ροδόπης κ. Μανώλη Ζαδέλλη.

Κάνοντας μία βόλτα στο χώρο του φεστιβάλ, οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν μεγάλη ποικιλία εκθεμάτων όπως κατασκευές, μακέτες, ρομποτικές κατασκευές με Lego και Arduino, έξυπνα σπίτια, προγράμματα στον υπολογιστή, παιχνίδια  και διαδραστικές αφίσες. 

Γλυκερία Φωτιάδου «Χρέος μας να ωθούμε τα παιδιά στην δημιουργία της τεχνολογίας και όχι απλά στη χρήση της» 

Για την απήχηση του φεστιβάλ στη μαθητική κοινότητα και την αξία της δημιουργίας των μαθητών με σύμμαχο την τεχνολογία μίλησε η κ. Φωτιάδου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου Πληροφορικής ΠΕΚΕΣ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. «Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα ψηφιακά τους έργα που δημιούργησαν στο σχολείο στο μάθημα της πληροφορικής και σε Project που συνεργάστηκαν μαζί με τους  καθηγητές πληροφορικής» ανέφερε αρχικά η κ. Φωτιάδου, ευχαριστώντας όλα τα σχολεία που συμμετείχαν ενεργά στη δράση και βρέθηκαν το πρωί της Παρασκευής στην Κομοτηνή. «Το ενδιαφέρον των παιδιών είναι αρκετά μεγάλο για την τεχνολογία» τόνισε και υπογράμμισε πως το θέμα είναι να μην περιορίζονται τα παιδιά στη χρήση της. «Ο ρόλος μας σαν εκπαιδευτικοί πληροφορικής  είναι να ωθούμε τα παιδιά σε μία άλλη κατεύθυνση» ανέφερε η κ. Φωτιάδου και εξήγησε πως το πιο σημαντικό είναι τα παιδιά να εξελίσσονται σε δημιουργούς της τεχνολογίας, εκμεταλλευόμενοι και φτιάχνοντας την καινοτόμα τεχνολογία που θα χρησιμοποιηθεί αργότερα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.