Ενα σεμιναριο με χρησιμες συμβουλες για γονεις και μαθητες πραγματοποιηθηκε στην Κομοτηνη

Ο Βαγγέλης Αλεξόπουλος παρουσίασε τον «Οδηγό ΓοΝέα» στο Δημοκρίτειο Βιβλιοχαρτοπωλείο - «Μερικοί μαθητές δυσκολεύονται στην οργάνωση του χρόνου τους με αποτέλεσμα να έχουν χαμηλές σχολικές επιδόσεις»

Συχνά η ανατροφή και η καθημερινή μελέτη των παιδιών αποτελεί «άθλο» για τους γονείς και αφορμή για εντάσεις μέσα στο σπίτι. Καθημερινές καταστάσεις, όπως το να του εξηγήσουν ένα πρόβλημα στα μαθηματικά, μία άσκηση στην γλώσσα ή ένα κεφάλαιο στην ιστορία καταλήγει σε αδιέξοδο, ενώ η μελέτη του μαθητή από τρίτο άτομο δεν είναι πάντα εφικτή.
 
Προκειμένου να προσφέρει άμεσες και πρακτικές λύσεις που θα φέρουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο και περισσότερη ηρεμία στην οικογένεια ο κ. Βαγγέλης Αλεξόπουλος βρέθηκε στο «Δημοκρίτειο Βιβλιοχαρτοπωλείο» το απόγευμα της Παρασκευής παρουσιάζοντας τον «Οδηγό ΓοΝέα». Σημειωτέον πως θα ακολουθήσει και δεύτερη συνεδρία, στην οποία θα αναλύσει ακόμα περισσότερες θεματικές.
 
Μέσα από 10 μικρά κεφάλαια, λοιπόν, το εγχειρίδιο προτείνει, μεταξύ άλλων, εφαρμόσιμες στρατηγικές γύρω από το σύστημα οργάνωσης μελέτης στο σπίτι, τις στρατηγικές καλύτερης ανάγνωσης, μελέτης ορθογραφίας και επίλυσης μαθηματικών προβλημάτων, τη δημιουργική πειθαρχία, την συναισθηματική νοημοσύνη, την σχέση δασκάλου – γονέα. 

Άμεσες και πρακτικές λύσεις για γονείς και μαθητές 

Όπως εξήγησε ο συγγραφέας, προκειμένου οι εν λόγω τεχνικές μελέτης να είναι αποτελεσματικές είναι απαραίτητες ανάλογες εξωσχολικές δραστηριότητες που θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα.
 
Αναδεικνύοντας τον ρόλο όλων των μελών της οικογένειας, συμπλήρωσε «η μελέτη συχνά γίνεται πεδίο διαμάχης μες στο σπίτι. Αυτό νομίζω πως δημιουργεί τριβές χωρίς να λύνει τα προβλήματα και έχει ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση μίας σχέσης γονέα – παιδιού γεμάτη με στρες. Ως εκπαιδευτικός προσπάθησα να δώσω λύση στην κατάσταση, αλλά αναγνωρίζω πως κάποιοι γονείς δεν θέλουν τη λύση του δασκάλου στο σπίτι είτε από επιλογή είτε λόγω του υψηλού κόστους της. Τι θα έκανε ένας γονιός αν μελετούσε με το παιδί στο σπίτι; Αυτή είναι η γνώση που επιδιώκω να μεταφέρω μέσα από τις σελίδες του βιβλίου μου».
 
Κλείνοντας ο κ. Αλεξόπουλος ξεκαθάρισε πως οι στρατηγικές είναι ενδεικτικές και ο κάθε μαθητής μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο. Ο ίδιος επεσήμανε πως «οι προτάσεις μου απευθύνονται στον μέσο όρο των παιδιών. Αν κάποιο από αυτά έχει καταφέρει να ιεραρχήσει από μόνο του τον χρόνο του και να λειτουργεί εντός ενός συγκροτημένου πλαισίου, θα διευκολυνθεί περισσότερο στο σχολείο. Σε συζητήσεις μου με τους γονείς εντόπισα ότι οι μικροί μαθητές δυσκολεύονται κυρίως στην οργάνωση με αποτέλεσμα να έχουν χαμηλότερες επιδόσεις από αυτές που μπορούν να πετύχουν.
 
Μέσα από αυτήν την ενημέρωση θα κατευθύνω μικρούς και μεγάλους γιατί υπάρχουν λύσεις. Φυσικά είναι ενδεικτικές, αλλά από το τίποτα ας έχουμε στην φαρέτρα μας τουλάχιστον λίγα όπλα που θα μας βοηθήσουν. Αυτός είναι ο στόχος, να ενισχύσουμε την οικογένεια που σίγουρα έχει βρει ένα μοντέλο και το ακολουθεί στο σπίτι προκειμένου να επιλέξει τι ταιριάζει σε κάθε παιδί».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.